Download de Newpharma-app

De Newpharma-app

Download de Newpharma-app en bestel heel eenvoudig al je farmaceutische en parafarmaceutische producten!

Ontdek onze applicatie, 7 dagen op 7 open, en krijg met één klik toegang tot 40.000 farmaceutische en parafarmaceutische producten. Profiteer van exclusieve promoties en previews, speciaal gereserveerd voor onze gebruikers. De Newpharma-app is gebruiksvriendelijk en vereenvoudigt je online-winkelervaring. Gebruik onze 'Scan&Shop'-tool en vind zo bliksemsnel je favoriete producten!

Mobile App Phones Image

Volg je bestelling Geneesmiddelen en parapharmaceutische producten

Scan je producten waar je ook bent

Exclusieve aanbiedingen in onze online apotheek

Schakel meldingen in om als eerste op de hoogte te zijn van nieuwe aanbiedingen

Skin Analysis Ontdek in 3 klikken de juiste verzorging voor jouw huid

Veelgestelde vragen

  • Waar kan ik de Newpharma-app downloaden?

    Je kan de Newpharma-app downloaden op de gebruikelijke app-downloadplatforms:

    - Voor Android-apparaten: in de Google Play Store.

    - Voor iOS-apparaten (iPhone, iPad): in de Apple App Store.

  • Is de Newpharma-app gratis?

    Ja, je kan de Newpharma-app gratis downloaden en gebruiken.
  • Moet ik een klantenaccount aanmaken om de Newpharma-app te kunnen gebruiken?

    Nee, je kunt de Newpharma-app ook als bezoeker gebruiken, maar om optimaal gebruik te maken van de functies van de app, zoals bestellingen plaatsen en je aankopen volgen, moet je een klantenaccount aanmaken.
  • Hoe kan ik mijn bestelling volgen in de Newpharma-app?

    Om je bestelling in de Newpharma-app te volgen, log je in en ga je naar het menu “Mijn account”. Kies vervolgens voor de sectie “Mijn bestellingen” of “Bestelgeschiedenis”, waar je de details en de huidige status van je bestellingen kunt bekijken.

    Je kan je pakket ook rechtstreeks volgen in je klantenaccount:

    "Mijn laatste bestellingen > Details > Status (Online volgen)".

    https://www.newpharma.be/pharmacie/myaccount/order-history.html

    https://www.newpharma.be/apotheek/myaccount/order-history.html

    https://www.newpharma.fr/myaccount/order-history.html

  • Met wie kan ik contact opnemen als ik een technisch probleem heb met de Newpharma-app?

    Bij een technisch probleem met de Newpharma-app, kan je contact opnemen met de klantenservice van Newpharma. De contactgegevens zijn meestal te vinden in in het gedeelte "Contact" van de app of op de officiële website.
  • Heeft de Newpharma-app een pilherinneringsfunctie?

    In 2025 zal er in de Newpharma-app een herinneringsfunctie beschikbaar zijn om je te helpen bij het beheren van het innemen van je medicijnen en supplementen.
  • Welke betaalmiddelen worden aanvaard op de Newpharma-app?

    Betaalkaarten

    Bancontact

    Met Bancontact word je in de betaalfase van je bestelling (fase 3) doorgestuurd naar de betaalservice van je bank. Je hebt de keuze om te betalen met je bankapplicatie (QR-code) of met je Bancontact-kaart. In dit geval moet je de volgende 3 gegevens invullen: kaarthouder, kaartnummer en vervaldatum (mm/jjjj). Mogelijk word je doorgestuurd naar de pagina van je bank, waar je met je Digipass kan betalen.

    Visa, Mastercard en American Express.

    Je kan kiezen tussen VISA, Mastercard of American Express. Bij stap 3 van het betalingsproces word je gevraagd de volgende informatie in te voeren:

    - Kaarthouder

    - Kaartnummer

    - Vervaldatum (mm/jjjj)

    Verificatiecode van de kaart

    Wanneer je een nieuwe kaart toevoegt, kan je ervoor kiezen om je kaart op te slaan voor toekomstige aankopen. Mogelijk word je doorgestuurd naar de pagina van je bank waar je met je Digipass kan betalen.

    Apple Pay

    Je kan ook de contactloze betaalmethode ‘Apple Pay’ op je iPhone gebruiken.

    Google Pay

    Bij het afrekenen kan je ‘Google Pay’ selecteren en direct met deze applicatie op je telefoon betalen.

    PayPal

    Als je voor PayPal kiest, word je aan het einde van het bestelproces doorgestuurd naar PayPal. Als je al klant bent bij PayPal, kan je inloggen met je gebruikersgegevens en de betaling uitvoeren. Als je nog geen klant bent, moet je een account aanmaken om deze betaalmethode te kunnen gebruiken. Klik hier voor meer informatie over Paypal.

    Bankoverschrijving

    Zodra je je bestelling hebt geplaatst en deze methode hebt geselecteerd, vind je de betalingsinstructies op de bevestigingspagina: rekeningnummer, mededeling, bedrag. (Ze worden je ook per e-mail toegestuurd). Je hebt 3 weken de tijd om de overschrijving uit te voeren. Zodra de betaling is ontvangen, wordt de bestelling verwerkt en ontvang je een bevestigingsmail. Let op, een bankoverschrijving is de traagste betaalmethode. Banken kunnen tot drie werkdagen nodig hebben om het geld over te maken.

  • Wat zijn de exclusieve voordelen van de Newpharma-app?

    De exclusieve voordelen van de Newpharma-app kunnen speciale aanbiedingen, kortingen, promotie-alerts in avant-première, eenvoudige toegang tot je bestelgeschiedenis en innovatieve functies zoals Scan & Shop omvatten.
  • Is de Newpharma-app beschikbaar in meerdere talen?

    De exclusieve voordelen van de Newpharma-app kunnen speciale aanbiedingen, kortingen, promotie-alerts in avant-première, eenvoudige toegang tot je bestelgeschiedenis en innovatieve functies zoals Scan & Shop omvatten.
  • Garandeert Newpharma de veiligheid van mijn persoonlijke gegevens op de app?

    Ja, Newpharma neemt de nodige veiligheidsmaatregelen om je persoonlijke gegevens te beschermen. Dit omvat versleutelingsprotocollen en beveiligingspraktijken die voldoen aan de industrienormen om de vertrouwelijkheid en veiligheid van je gegevens te waarborgen.

Download de Newpharma-app!

Google Play Badge App Store Badge