> > Klantenaccount

Klantenaccount

Moet ik me registreren om een bestelling te kunnen plaatsen?

Ja, u moet een klantenaccount aanmaken om een bestelling te kunnen plaatsen, maar ook om producten aan uw favorieten toe te voegen, uw mandje te bewaren enz.

De registratieprocedure is eenvoudig en snel: maak hier uw account aan.

Als u de gevraagde informatie hebt ingevuld op de site, ontvangt u op het e-mailadres dat u hebt opgegeven een bericht waarmee uw registratie wordt bevestigd.

Alle informatie die u ons verstrekt, wordt gecodeerd volgens het SSL-protocol.

We nodigen u uit om ook "Uw eerste bestelling bij Newpharma?" te lezen.

Top van pagina

Welke informatie bewaart u?

We bewaren enkel de informatie die nodig is om u te identificeren, contact met u op te nemen en u een persoonlijke service te bieden. Voor professionele gebruikers moeten de factuurgegevens worden vermeld.

Er wordt geen enkele bankinformatie overgemaakt aan Newpharma (kaartnummer, geldigheidsdatum, cryptogram...). Enkel het betalingsakkoord wordt ons overgemaakt door Ingenico (voormalig Ogone) (Europees leider voor beveiligde online betalingen).
Meer weten over Ingenico (voormalig Ogone) en de privacy regeling.

Alle informatie die u ons verstrekt, wordt gecodeerd volgens het SSL-protocol.

Top van pagina

Waarom stelt u vragen over mijn gezondheid, in hoeverre hebt u daar zaken mee?

De Belgische wetgeving vraagt ons u optionele vragen te stellen over uw gezondheid en de gezondheid van uw familieleden. Het staat u vrij deze al dan niet te beantwoorden. Deze informatie wordt gecodeerd en wordt in geen geval bekendgemaakt aan andere personen.

Top van pagina

Hoe kan ik de informatie over mijn klantenaccount wijzigen?

U kunt hier al uw persoonlijke gegevens en uw e-mailadres wijzigen.

Top van pagina

Hoe ga ik tewerk om mijn leveringsadres te wijzigen voor mijn volgende bestelling?

U kunt hier uw leveringsadres wijzigen voor uw volgende bestelling.

Top van pagina

Kan ik het e-mailadres dat aan mijn klantenaccount gekoppeld is, wijzigen?

Ja, u kunt hier uw e-mailadres wijzigen.

Als u uw e-mailadres wijzigt (dit is uw identificatie), behoudt u alle informatie die aan uw account gekoppeld is (gegevens, bestelgeschiedenis, leveringsadressen enz.).

Top van pagina

Hoe kan ik me uitschrijven voor uw nieuwsbrief?

U kunt uw abonnementen op de nieuwsbrieven wijzigen op een van de volgende manieren:

Top van pagina

Hoe kan ik me uitschrijven voor uw site?

Indien u zich uit de site wilt uitschrijven uit de site om welke reden dan ook, nodigen wij u uit om contact op te nemen met onze klantenservice via een van de methodes die op de contactpagina worden aangeboden.

Top van pagina

Hoe kan ik mijn interessesferen wijzigen?

U kunt hier uw interessesferen wijzigen.

Top van pagina

« Terug naar algemene hulp

Homepage van uw online apotheek