GRATIS
levering
vanaf 49 € aankoop
?
CoVid-19
1.600.000
tevreden klanten
Mijn account
0
Mijn Favorieten
0
Mijn winkelwagentje
Categorieën
Schoonheid - Cosmetica
Afslanking - Sport - Voeding
Geneesmiddelen zonder voorschrift
Vitamines & Nutritherapie
Zwangerschap - Baby - Kinderen
Natuur- geneeskunde
Seksualiteit & Hygiëne
Welzijn
Eerste hulp & Thuiszorg
Dieren
Aanbiedingen
Merken
Nieuws & Tips
Categorieën
0
0
Home
Help
Help
Over Newpharma.nl
Vragen over Covid-19
Mag ik een bestelling plaatsen tijdens deze afzonderingsperiode?
Waar is mijn bestelling en wanneer zal ik ze ontvangen?
Ik heb mijn bestelling ontvangen maar er ontbreekt een product
Ik heb mijn bestelling ontvangen maar ik heb een verkeerd of beschadigd product ontvangen
Ik wil mijn bestelling annuleren/wijzigen
Ik wil een levering in een afhaalpunt. Wat gebeurt er met mijn pakket?
Ik wacht op een terugbetaling
Ik kreeg geen antwoord op mijn vraag
Waarom is Newpharma niet telefonisch bereikbaar?
Nog een andere vraag?
Uw eerste bezoek op Newpharma?
Uw eerste bestelling bij Newpharma?
Aanmaak van een klantenaccount
Selectie van het leveringsadres
Overzicht van de bestelling
Betaling
Bevestiging van de bestelling
Klantenaccount
Moet ik me registreren om een bestelling te kunnen plaatsen?
Welke informatie bewaart u?
Waarom stelt u vragen over mijn gezondheid, in hoeverre hebt u daar zaken mee?
Hoe kan ik de informatie over mijn klantenaccount wijzigen?
Hoe ga ik tewerk om mijn leveringsadres te wijzigen voor mijn volgende bestelling?
Kan ik het e-mailadres dat aan mijn klantenaccount gekoppeld is, wijzigen?
Hoe kan ik me uitschrijven voor uw nieuwsbrief?
Hoe kan ik me uitschrijven voor uw site?
Hoe kan ik mijn interessesferen wijzigen?
Product en voorraad
Kunt u me verwittigen wanneer een product opnieuw beschikbaar is?
Hoe kunt u een product terugvinden op Newpharma?
Ik vind het product niet dat ik gewoonlijk gebruik?
Hoe kunt u weten of een product al dan niet in voorraad is?
Zijn de voorraden betrouwbaar?
Hebt u andere producten?
Waarom is de bestelbare hoeveelheid van een product beperkt?
Waarom is er bij dit product geen bijkomende informatie (bijsluiter)?
Geneesmiddelen
Waarom kan ik niet meer dan 3 eenheden voor een geneesmiddel bestellen?
Waarom wordt dit geneesmiddel niet naar Nederland uitgevoerd?
Waarom wordt dit geneesmiddel niet online verkocht?
Ik vind het geneesmiddel dat ik gewoonlijk gebruik niet terug
Bestellingen
Kan ik een bestelling plaatsen op basis van producten die ik eerder al heb gekocht?
Kan ik bepaalde artikelen in een geheugen bewaren (om ze eventueel later te kopen)?
Beschikt u over een functie met aankoop in één klik?
Kunt u me een factuur verzenden?
Hoe kan ik een bestelling plaatsen op Newpharma?
Is het mogelijk via fax of telefoon te bestellen?
Kan ik mijn bestelling annuleren als ik ze al betaald heb?
Is het mogelijk om mijn bestelling te wijzigen door een product toe te voegen na de betaling?
Is het mogelijk om mijn bestelling te wijzigen door een product te wissen na de betaling?
Is het mogelijk het leveringsadres van mijn bestelling in voorbereiding nog te wijzigen?
Betaling
Kent u mijn bankinformatie?
Welke betaalmiddelen biedt u aan?
Kan ik ervoor kiezen om bij ontvangst van het pakje te betalen (onder rembours)?
Levering
Welke verzendkosten en -termijnen gelden voor Nederland?
Naar welke landen verzendt u de producten op de site?
Wat kan ik doen indien mijn pakje beschadigd is (sterk beschadigd of geopend)?
Wat kan ik doen indien ik een beschadigd product ontvang?
Is het mogelijk de bestelling te leveren op een ander adres dan het factuuradres?
Is het mogelijk een bestelling te leveren bij een andere persoon dan bij mij thuis?
Hoe kan ik mijn bestelling in reële tijd volgen?
Wat gebeurt er als er niemand aanwezig is op het ogenblik van de levering?
Is het mogelijk om een uur te kiezen voor de levering van het pakje?
Dienst na verkoop
Kan ik mijn bestelling terugsturen?
Hoe kan ik een klacht indienen of een geschil beslechten?
Webloyalty - Winkelen en Sparen
Wat is Winkelen en Sparen ?
Hoe kan ik profiteren van de voordelen van Winkelen en Sparen ?
Wat is 'WLY* KOOPSPAAR.BE' ?
Hoe kan ik mijn Winkelen en Sparen lidmaatschap opzeggen ?
Hoe kan ik contact opnemen met Winkelen en Sparen ?
Andere
Geeft u kortingen voor bepaalde beroepen, zoals bijvoorbeeld laboratoria doen?
Kunt u een evenement van welk type dan ook sponsoren?
Is het mogelijk om stalen te ontvangen om een product uit te proberen voor ik een aankoop doe?
Wordt het pakje discreet verzonden?
Ik heb het antwoord op mijn vraag niet gevonden
Homepage van uw online apotheek